WOOOOHOOOOOOO HELG!

Det är första gången på riktigt länge som jag verkligen kan känna känslan när veckodagarnas stress lägga sig för att bytas ut mot glädjen av att det är fredagkväll och jag får sova hur länge jag vill imorgon.

I början av veckar var jag så etusiastisk över att jag skulle göra någonting nyttigt och tjäna pengar som vanligt folk att jag nästan studsade ur sängen när klockan ringde..
Fram mot onsdag eftermiddag, torsdag tappade nästan helt livslusten och började förstå charmen med och tom sakna mitt tidigare arbetslösa liv och för ett par mörka timmar..
Nu så är det fredag och allt börjar falla på plats. Den underbara sprudlande lyckan jag känner nu väger tveklöst upp de tidigare så mörka stunderna.



Det är helg.

(Förstå hur bra jag kommer må när lönen kommer)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0